top of page

אזוב (אורגנו סורי)- האנטיביוטיקה של הטבע!


אז מה הסיפור עם האזוב (האורגנו הסורי)?

האזוב הוא צמח מקומי והוא שייך למשפחת האורגנו. הוא מאוד עשיר בנוגדי חימצון - קרבקרול ותימול.

שני נוגדי חימצון אלו, יודעים לנטרל ולפגוע ברדיקלים חופשיים, שהם הגורמים העיקריים להתפתחות מצבים דלקתיים בגופנו.


אלטרנטיבה טבעית לאנטיביוטיקה

מנגנון הפעולה של האורגנו מאוד דומה לזה של האנטיביוטיקה. שניהם פוגעים בדופן תא החיידק, מה שגורם להרס גוף החיידק והשמדתו המיידית. אנטיביוטיקה משמידה את כל החיידקים-הטובים והרעים, ובכך מחלישה למעשה את המערכת החיסונית. בעוד שהאזוב משמיד את החיידקים הרעים ואינו פוגע בפלורה.

בנוסף לחיידקים, הוא פוגע גם בפעילותם של וירוסים, טפילים ופטריות- על פני העור או פנימיים.


במה מוצרי האזוב עשויים לסייע לנו:


  • מערכת הנשימה דלקות במערכת הנשימה העליונה והתחתונה, אסטמה, סטרידו, דלקות גרון, שפעת, שיעול טורדני ועוד...

  • מערכת העיכול קוליטיס, גדילת יתר של חיידקים במעי הדק SIBO, הליקובקטר פילורי.

  • פטריות פטריות במערכת העיכול כמו קנדידה, פטרת כף הרגל, פטריות שמש ועוד.

  • פצעים דלקתיים מרפא פצעים טבעי הודות לתכונות האנטי מיקרוביאליות ואנטי בקטריאליות של הצמח.

  • חיטוי חלל הפה מסייע בחיטוי חלל הפה ומטפל בדלקות חניכיים , שיניים וכאבי שיניים.

  • דלקות גרון כולל סטרפטקוק.

  • וירוס בטן

  • מסייע במניעת זיהומים מסייע בעת טיפול ולמנוע זיהומים, נלחם בחיידקים וטפילים מסוגים שונים.

  • מסייע בזמן הרעלת מזון כצמח אנטי מיקרוביאלי ואנטי בקטריאלי, מסייע בטיפול בסלמונלה, קולי, ליסטריה וכד'.

  • זיהומים ויראלים\חיידקיים\דלקתיים על פני העור כגון- יבלות ויראליות (מולוסקום), פצעי פה וגפיים, אבעבועות רוח, שפשפת, אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, אמפטיגו, פצעי אקנה ועוד....

  • אנטיביוטיקה טבעית אינו פוגע בפלורת המעיים, אינו מפחית ספיגת ויטמנים ואינו פוגע ברירית מערכת העיכול.

מוצרי אזוב ישראלי של "נוביקס"

את האזוב אנחנו מגדלים בעצמנו ברמת הגולן ומפקחים על כל התהליך מהשתיל לבקבוק: החל מבחירת הצמח, דרך הטיפול בו ללא שימוש בשום ריסוס ובבקרה מלאה וכלה בקציר ותהליך הייצור תחת פיקוח ותנאים נאותים. הגידול הינו אורגני בפיקוח.

האזוב ידוע בכמות הקרבקרול הגבוהה שיש במיוחד בצמח זה. השמן אתרי שלנו מזוקק בתהליך מסורתי, שזה אומר זיקוק איטי בטמפרטורה לא גבוהה מדי. תהליך זה מאפשר את מיצוי כלל החומרים הפעילים שבצמח מבלי לשרוף אותם, כך מתקבל שמן איכותי מאוד וטהור. שמן טעים, חרפרף ומעקצץ, בעל ארומה עדינה של זעתר. והכל נעשה בהקפדה ובאהבה.


אנחנו מגדלים ואנחנו מייצרים


כמה המלצות של לקוחות (המלצות נוספות בדף המוצר):


הייתה לי מוגלה בחניכיים, ממש משהו שרואים בעין ומכאיב מתחת לשן. טפטפתי ישירות כמה טיפות והכאב עבר מיד. הסתכלתי עכשיו (אחרי שעה) והמוגלה איננה....די מדהים. שי, ינואר 2021



הרגשתי לחץ בחזה כמו התחלה של שיעול, לקחתי את השמן ולמחרת קמתי כמו חדשה, מדהימים, מומלץ. אילנה, אפריל 2021


האורגנו ממש נפלא, אנחנו משתמשים בשמן ושמחה לראות שיש גם קרם. לפני מספר חודשים נעקצתי מדבורה באצבע כף הרגל. העקיצה הזדהמה והאצבע וכל האזור התנפח מאוד. מרחתי משחת עיניים, יומיים, ללא הטבה. כבר הציעו לי לשקול אנטיביוטיקה בבליעה. ניסיתי לטפטפף שמן אורגנו והפלא ופלא ! כבר למחרת היתה הטבה ניכרת. המשכתי בטיפול עוד יומיים והאצבע חזרה לגודלה. בהחלט אנטיביוטיקה של הטבע. מירית, נובמבר 2021



מחקרים על שמן אורגנו

למעלה מ 800 מחקרים בנושא הקרבקרול, פורסמו ב national library of medicin - PubMed,

מה שמראה ששמן האורגנו מספק פוטנציאל ריפוי נרחב.



ירחון למיקרוביולוגיה יישומית

חקר את הפעילות האנטיבקטריאלית של שמן אורגנו על חמישה סוגים שונים של חיידקים רעים כמו E. coli - , חיידק שלרוב גורם להרעלת מזון. ההשפעות המעכבות של שמן אורגנו נמצאו משמעותיות כנגד כל חמשת זני החיידקים, עם הפעילות הגבוהה ביותר שנצפתה כנגד. E. coli . זה מצביע על כך ששמן אורגנו עשוי להיות שימושי בטיפול במצוקה במערכת העיכול והרעלת מזון קטלנית.


אוניברסיטת ג'ורג'טאון

מצא ששמן אורגנו מסוגל לעכב לחלוטין את הצמיחה של קנדידה אלביקנס . המחקר מצא גם שתוספת יומית של שמן אורגנו הייתה יעילה במידה רבה במניעת זיהומים חוזרים בשמרים.


נבדקה יעילות שמן האורגנו לזו שבאנטיביוטיקות מסחריות נפוצות לטיפול אנטי חיידקי, כמו סטרפטומיצין, נקומיצין ופניצלין. המחקר הוכיח ששמן האורגנו, גם במינונים נמוכים יחסית, היה יעיל יותר בטיפול בחיידק מאשר התרופות האנטיביוטיות.


מחקרים נוספים אף הוכיחו שהאורגנו משמיד ביעילות של 100% זנים רבים של הנגיף הגורם לשפעת, המחקר האחרון שנעשה בתחום הוכיח שהוא יעיל גם נגד נגיף שפעת העופות. במחקר מעבדתי שנערך בארצות הברית הוכח שכאשר משרים את הנגיף הגורם לשפעת העופות במבחנה המכילה את שמן האורגנו בטמפרטורת החדר – מושמד הנגיף לחלוטין בתוך עשרים דקות.

לעת עתה מדובר במחקר מעבדתי ונחוצים מחקרי המשך בחיות ובבני אדם כדי להוכיח את היעילות בביטחון, אבל המהירות והיעילות שבה מנוטרל הנגיף מרשימות ומבטיחות ביותר.

מחקר נוסף, הישווה משחת אורגנו עם פטרולאטום רגיל על ריפוי פצעים. לאלו שטופלו באורגנו היה פחות זיהום חיידקי באופן משמעותי, גם על פצעים שלאחר ניתוח. לקבוצת האורגנו היה גם שיפור מובהק סטטיסטית על פני פטרולטום בצבע הצלקת, פיגמנטציה וגמישות.



*האמור לעיל מבוסס על גישות נטורופתיות והרבליסטיות מסורתיות. למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר.








bottom of page